پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 119690
چهارمحال و بختياري ظرفيت تبديل به مرکز تخصصي گردشگري را دارد
تاریخ انتشار : 1393/09/11 17:44:26
نمایش : 1427
حجت الاسلام نکونام: مديران اجرايي استان براي تبديل چهارمحال و بختياري به مرکز تخصصي درماني و گردشگري تلاش کنند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از بام ايران خبر، حجت الاسلام والمسلمين محمد علي نکونام در ديدار جمعي از مسولان روابط عمومي دانشگاه هاي استان گفت: کشور ما قابليت تخصص هاي متعددي در زمينه هاي علمي ، پزشکي، هسته اي، تکنولوژي، صنعت و گردشگري را داراست از اين رو هر استان مي تواند به يک قطب تخصصي تبديل شود.

وي با بيان اينکه مراکز تخصصي درماني استان، از کيفيت و کثرت خوبي برخوردار هستند بيان داشت: چهارمحال و بختياري هم از لحاظ گردشگري و هم از حيث پزشکي و درماني، قابليت بسيار موثري در کشور به خود گرفته است و به لحاظ موقعيت مکاني در جغرافياي کشوري، مي تواند به يکي از مراکز درماني-گردشگري کشور و خاورميانه تبديل شود.

امام جمعه شهرکرد افزود: در حال حاضر موقعيت کشور نسبت به سلامت و درمان به جايگاه مطلوبي رسيده و مسولان چهارمحال و بختياري براي استفاده از اين فرصت بايد نهايت تلاش خود را داشته باشند.

حجت الاسلام نکونام ادامه داد: در استان، مغزهاي متعدد بسياري در زمينه هاي پزشکي و درماني وجود دارد، اما اين افراد دليل عدم کار در چهارمحال و بختياري را نبودن تجهيزات و امکانات و همچنين موقعيت کاري و اجتماعي مناسب مي دانند، بنابراين مسولان در زمينه فراهم نمودن موقعيت شغلي و ايجاد فضاي خدمت براي متخصصان، وظيفه سنگيني بر عهده دارند.

وي، خصوصي سازي را يکي از دغدغه هاي مهم در روند حرکت کشور عنوان کرد و گفت: دولت هر چقدر وقت و سرمايه در همه بخش ها صرف کند باز هم نمي تواند به طور عام  از عهده همه مسايل بر آيد، در اينجا توجه به بخش خصوصي و ايجاد فضاي رقابت سالم در بخش خصوصي باعث تسريع و کيفيت بخشي زمينه هاي موجود مي شود که نبايد از آن غافل شد.

انتهاي پيام1020ج /510ب
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html